it-centerfyn logo

Henter indhold ...

Produktkatalog



 

Basis- og tilkøbsydelser

IT-Center Fyn anbefaler brugen af specifikke systemer på områder, hvor installation og samarbejde er testet godt i forvejen. Adgang til de forskellige systemer, kan enten være en del af basispakken eller et system skolen vælger som et tilkøb.

 

Systemer i basispakken.

Disse systemer betales via den basissupport, som skolerne betaler hver måned, for at være partnerskole ved IT-Center Fyn. Systemerne vedligeholdes og  supporteres af IT-Center Fyn. Der kan være tilvalg til basissystemerne som er et tilkøb.

 

Systemer som tilkøb.

IT-Center Fyn samarbejder med leverandører til forskellige systemer, som der også laves prisaftaler på. Nogle af systemerne kan købes direkte ved leverandøren andre systemer kræver integration til IT-Center Fyns systemer og kræver derfor også samarbejde med IT-Center Fyn i implementeringsperioden. Derfor er det vigtigt, at kontakte IT-Center Fyn i de tilfælde. Det er nævnt under de enkelte systemer.

 

 

Basisydelse

Indkøb af IT-udstyr.

Microsoft Windows og O365 licenser (også tilkøb).

Printsystem Papercut.

Sikker Mail - via Microsoft O365.

UMS brugerhåndteringssystem. (og tilkøb).

VPN forbindelse - hjemmearbejdsplads

 

Tilkøbsydelse

Aqoola fakturaflowsystem

Docunote - ESDH system med afsendelse til e-Boks

Visma Case - ESDH system med digital post afsendelse

IMS FakturaFlow - elektronisk faktura godkendelses system

Meebook

Prøveportalen

SurveyXact spørgeskema program

Templafy skabelon program

Turnitin/Ephorus plagiatkontrol