Servicens navn |
Support af Googles Cloud-tjenester |
Beskrivelse og målsætning |
Formålet med servicen er at yde support til skoler, som har valgt at benytte Googles Cloud-tjenester som læringsplatform.
|
Interessenter og ansvarsfordeling |
Partnerskolen indkøber udvidelsesprodukter, og laver supportaftaler med leverandørerne af produkterne.
|
Aftaleforhold og forudsætninger |
Alle partnerskolens medarbejdere og skolens IT-tekniker bør inddrages mest muligt, når læringsplatformen i Google skal etableres og indarbejdes.
|
Support |
Partnerskolens lokale IT-tekniker kan inddrages og hjælpe med bygning af Googles læringsplatform. IT-teknikeren yder support i forbindelse med brugen af Googles tjenester.
|
Kommunikation |
Skolen kontakter eksterne leverandører og laver aftaler. Skolen eller skolens lokale tekniker opretter supportsager hos eksterne leverandører.
|
Procedurer |
Supportsager vedr. Googles applikationer indmeldes af skolens Google-administrator eller skolens lokale IT-tekniker til Google eller til ekstern leverandør.
|
Referencer |
IT Center Fyns anbefalinger vedr. LMS-organisering,
|
Revisionsspor |
Service Level Agreement for "Support af Googles Cloud-tjenester" er ændret 18. december 2018 |