En partnerskole i IT-Center Fyn har tilknyttet én eller flere lokale IT-teknikere, der med deres faglige indsigt og deres netværk løser skolens daglige IT-opgaver.
Område | Opgaver |
Teknisk support
Ved ”Teknisk support” forstås konfiguration og fejlretning i forbindelse med installation og indstilling af software og hardware. Teknisk support omfatter ikke instruktion og undervisning i brugen af udstyret og af applikationerne. |
|
Teknisk support - elever/kursister |
|
User Management System (UMS) |
|
Active Directory (AD/brugerdatabase) |
|
Software-installation |
|
Printere/kopimaskiner |
|
AV-udstyr/projektorer |
|
Applikationer i administrationen |
|
Lokalt netværksudstyr |
|
Overvågning |
|
Servicedesk |
|
Rådgivning |
|
Indkøb |
|
Skrotning af udtjent IT-udstyr |
|
Dokumentation |
|
Projektarbejde |
|
Tovholder |
|