Servicens navn |
Backup og gendannelse af mail- og fildata |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Beskrivelse og målsætning |
Formålet med servicen er at sikre partnerskolerne mod datatab. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Interessenter og ansvarsfordeling |
IT-Center Fyn foretager backup af interne fildata. Backup af eksterne data foretages af udbyderen. Denne tabel viser detaljer for de enkelte datatyper
*) IT-Center Fyn tager forbehold for ændringer i Office365's grundlæggende opsætning af tjenesternes papirkurve. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aftaleforhold og forudsætninger |
Mails i Outlook-mapperne ”Slettet post” og ”Uønsket mail” slettes automatisk efter 4 uger (28-34 dage). Partnerskolernes medarbejdere bør have et basalt kendskab til gendannelsesfunktioner i Office365 - f.eks. papirkurven.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Support |
Partnerskolens lokale IT-tekniker yder råd og vejledning ved backup- og gendannelsesspørgsmål.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kommunikation |
Kontakt skolens lokale IT-tekniker eller IT-Center Fyns centrale Servicedesk
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Procedurer |
Partnerskolen kontakter IT-Center Fyns lokale IT-tekniker eller den central Servicedesk hurtigst muligt efter datatabet er konstateret.
Partnerskolen oplyser informationerne til IT-Center Fyn bedst muligt ved sagens oprettelse.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Referencer |
Procedure ved ophør af medarbejdere/elever/kursister
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Revisionsspor |
Service Level Agreement for "Backup og gendannelse af mail- og fildata" er ændret 18. november 2021 |