Servicens navn |
Ekstra IT-supporttimer |
Beskrivelse og målsætning |
Partnerskolerne i driftsfællesskabet, IT-Center Fyn, får tildelt et antal IT-supporttimer efter en fast fordelingsnøgle. IT-Center Fyns IT-teknikere vil være til stede på skolen og løse IT-supportopgaver i det tildelte antal timer. |
Interessenter og ansvarsfordeling |
Partnerskolen definerer og beskriver opgaver, som skal udføres i de tilkøbte IT-supporttimer. IT-Center Fyn laver supportplanen med de tilkøbte timer. |
Aftaleforhold og forudsætninger |
Lokale IT-teknikere er tilstede på skolen jf. supportplanen og inden for normal arbejdstid. |
Support |
Partnerskoler, som ønsker ekstra IT-supporttimer, kan søge rådgivning hos skolens lokale IT-tekniker eller hos IT-Center Fyns ledelse. |
Kommunikation |
Partnerskoler, som ønsker ekstra IT-supporttimer, kontakter IT-Center Fyns ledelse. |
Procedurer |
Skriftlige aftaler med antallet af ekstra timer, pris, placering af timerne og opgavernes indhold udfærdiges af IT-Center Fyn i samarbejde med partnerskolen. |
Referencer |
Arbejdsopgaver for lokale IT-teknikere: http://www.itcfyn.dk/services/lokal-it-teknikers-opgaver |
Revisionsspor |
Service Level Agreement for "Ekstra IT-supporttimer" er ændret 18. december 2017 |