Servicens navn |
Overførsel af skemabrikker til Google-kalender (UMS Modul) |
Beskrivelse og målsætning |
Formålet med servicen er at tilbyde partnerskolen en løsning, hvor medarbejderes/elevers/kursisters skemabrikker fra det studieadministrative system automatisk overføres til Google-kalenderen i skolens Google Apps. |
Interessenter og ansvarsfordeling |
Partnerskolen er ansvarlig for, at brugernes stamdata er angivet korrekt i det studieadministrative system. Ophørte medarbejdere skal altid have en ophørsdato. |
Aftaleforhold og forudsætninger |
Partnerskolen skal kontakte IT-Center Fyns Servicedesk og den centrale IT-support for rådgivning før indkøb af UMS-moduler. |
Support |
Alle fejl vedrørende "G Suite skemabrikker" og andre UMS-moduler meldes til IT-Center Fyns Servicedesk. |
Kommunikation |
Kontakt skolens lokale IT-tekniker eller IT-Center Fyns centrale Servicedesk |
Procedurer |
Partnerskoler, som ønsker tilkøb af UMS-moduler hos Inlogic, kontakter den centrale Servicedesk tidligt i processen. |
Referencer |
UMS-manualer: http://www.inlogic.dk/support/manualer/ UMS-moduler: http://www.inlogic.dk/ums-education/ |
Revisionsspor |
Service Level Agreement for "Overførsel af skemabrikker til Google-kalender (UMS Modul)" er ændret 23. januar 2018 |