Servicens navn |
|
Beskrivelse og målsætning |
Formålet med servicen er at levere print med udvidede funktioner til partnerskolerne. |
Interessenter og ansvarsfordeling |
Partnerskolerne indkøber, modtager og registrerer indkøbte printere, og laver vedligeholdelses- og serviceaftaler med leverandøren af printeren. |
Aftaleforhold og forudsætninger |
Ved indkøb af printere skal partnerskolen altid rådføre sig med IT-Center Fyn. Visse leverandører og visse printertyper fungerer ikke særlig godt eller slet ikke med Papercut. |
Support |
Printservere og Papercut print-system overvåges indenfor almindelig arbejdstid af lokale IT-teknikere og den centrale Servicedesk, og fejlmelding/fejlløsning igangsættes af disse. |
Kommunikation |
Kontakt skolens lokale IT-tekniker eller IT-Center Fyns centrale Servicedesk |
Procedurer |
Partnerskolen kontakter IT-Center Fyn for konsulenthjælp ved større indkøb og/eller ændringer i printsystemet. |
Referencer |
|
Revisionsspor |
Service Level Agreement for "Print" er ændret 18. september 2018 |