Basis- og tilkøbsydelser IT-Center Fyn anbefaler brugen af specifikke systemer på områder, hvor installation og samarbejde er testet godt i forvejen. Adgang til de forskellige systemer, kan enten være en del af basispakken eller et system skolen vælger som et tilkøb.
Systemer i basispakken. Disse systemer betales via den basissupport, som skolerne betaler hver måned, for at være partnerskole ved IT-Center Fyn. Systemerne vedligeholdes og supporteres af IT-Center Fyn. Der kan være tilvalg til basissystemerne som er et tilkøb.
Systemer som tilkøb. IT-Center Fyn samarbejder med leverandører til forskellige systemer, som der også laves prisaftaler på. Nogle af systemerne kan købes direkte ved leverandøren andre systemer kræver integration til IT-Center Fyns systemer og kræver derfor også samarbejde med IT-Center Fyn i implementeringsperioden. Derfor er det vigtigt, at kontakte IT-Center Fyn i de tilfælde. Det er nævnt under de enkelte systemer.
|
Basisydelse Microsoft Windows og O365 licenser (også tilkøb). Sikker Mail - via Microsoft O365. |
Tilkøbsydelse Docunote - ESDH system med afsendelse til e-Boks Visma Case - ESDH system med digital post afsendelse IMS FakturaFlow - elektronisk faktura godkendelses system |