Grundydelser Servicedesk - Lokal IT-support Servicedesk - Central IT-support Support af partnerskolens medarbejderes IT-udstyr Support af elevernes/kursisternes eget IT-udstyr Indkøb IT-netværk og datakommunikation Håndtering af brugerkonti Print Office 365 - licens og officepakke Office 365 - mail og kalender Office 365 - Sharepoint Online intranet Support af Google Workspace Support af ExamCookie Deployment af software Netværksfiler Backup og gendannelse af mail- og fildata IT-revision Konsulentydelse ved byggeprojekter Konsulentydelser og rådgivning Overvågning, sikkerhed og logning Eksterne leverandørers opsætning af IT-udstyr på Servicenet VPN-forbindelse Tilkøb Elektronisk sags- og dokumenthåndtering: Docunote fra Intranote Sikker mail: IMS Digitalpost Ekstra IT-supporttimer Hosting af LUDUS Suite Hosting af Blue Prism (Robotic Process Automation - RPA) Hosting af applikationer på særlige servere Integration af brugerdata fra Active Directory til andre systemer SMS-håndtering (UMS Modul) UMS Skole App (UMS Modul) Fraværsregistrering (UMS Modul) Overførsel af skemabrikker til Google-kalender (UMS Modul) Overførsel af skemabrikker til Office 365 Outlook-kalender (UMS Modul) Learning Management System: Automatisk håndtering af Office 365 OneNote Class Notebook (UMS Modul) Learning Management System: Automatisk håndtering Office 365 SharePoint (UMS Modul) Learning Management System: Automatisk håndtering Google Suite (UMS Modul) Prøveportal Links Produktkatalog Servicedesk Kommunikation vedrørende support Lokal IT-teknikers opgaver Ansvarsfraskrivelse Lokal IT-support Central IT-support Systemcenter Partnerskolernes ansvar Informationssikkerhedspolitik Kontaktoplysninger til IT-Center Fyns medarbejdere